DEN CONNECTED FORBRUGER ER EN 40 ÅRIG KVINDE

1 Min læsning

Af Christiane Vejlø

Smarte marketings- eller salgspersoner som vil have fat i den ægte “connected” digitale forbruger skal i følge en ny undersøgelse  fra Zmags slå både mændene og de unge ud af hovedet og i stedet holde godt øje med kvinder omkring de 40. Her findes nemlig masser shoppeglade damer med hang til tech og online liv. Se highlights fra undersøgelsen her.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

13 − ten =

1 Comment
  • James Sophie
    september 23, 2016

    Hi Great Post,

    We, DCatalog empowers companies to provide a simplified flip book catalog software tool that helps you to increase sales. For more information visit us: Dcatalog.com