Se de bedste Super Bowl reklamer 2014
Af Christiane Vejlø
USA har haft deres Super Bowl afslutning og en tradition der næsten af blevet større end spillet selv er de reklamer som bliver vist i pauserne.
Årets absolut dyreste reklameslot går for omkring 4 mio dollars for 30 sekunder. Men reklamefilmene får til gengæld også helt ekstrem meget opmærksomhed, og de få sekunder i spotlightet kan være afgørende for et brands succes i året der kommer. Det siger sig selv, at afsenderen selvfølgelig vil have max social media samtale for pengene og derfor finder man også hashtags på næsten samtlige. Jeg har valgt nogle af de bedste ud (og selvfølgelig er nogle af de gode tech relaterede). Hvilken kan du bedst lide?
Microsoft viste på mest rørende vis hvad teknologi kan gøre for mennesker
David Beckham var nøgen…
Coca-Cola blev populær hos bøsserne (og upopulær blandt amerikas red necks).
RadioShack erkendte at elektronikbutikker ikke skal være som i 8oerne.
The Matrix kom tilbage sammen med Kia…
Budweiser trak hundehvalpekortet.
Yogurten Oikos trak de gamle (og lumre) Full House stjerner op af hatten.
Bruce Willis snakkede knus frem for biljagter for Honda.
Bob Dylan overraskede som ultra amerikansk bilsælger.
Og fodboldspilleren Tim Tebow argumenterede for fordelene ved ikke at være bundet af en kontrakt (med et teleselskab).