Det forstår du ikke, søde!

3 Min læsning

Jeg er netop landet i Kastrup lufthavn efter min uge på Mobile World Congress i Barcelona. Jeg går direkte til Taxa-standen, men ønsker ikke den første vogn, fordi det er en kæmpe 8-personers kolos, og jeg som én person mener det giver mere mening med en almindelig bil. Allerede der kan jeg mærke, jeg som kunde kom i bad standing blandt taxachaufførerne. Gud forbyde det er kundens behov, der kommer først. Nå, men så skal jeg da ellers love for, den stak af derfra.

Min chauffør åbnede ikke døren, da jeg kom hen til bilen, (han lukkede den modvilligt for mig, da jeg ikke kunne komme til det pga. en skadet venstre hånd), han sagde ikke hej eller spurgte til min dag, han tilbød ikke vand eller strøm til telefonen, til gengæld måtte jeg stoppe ham i at køre en længere omvej til min adresse.

Vi kørte noget tid, og så spurgte jeg – fordi jeg oprigtigt er interesseret -, hvordan han havde det med Uber. Han virkede meget vred med det samme og startede så en rant, hvor jeg nærmest ikke kunne få et ord indført. Til gengæld kaldte han mig konsekvent og meget nedladende  “søde”, nægtede at høre hvad jeg forsøgte at sige, men dog mente han, jeg talte om noget, jeg ikke havde forstand på. (Jeg begyndte iøvrigt på et tidspunkt også konsekvent at kalde ham søde. Det syntes jeg ligesom var rimeligt, når vi nu var så kærlige over for hinanden. Det havde han det mærkbart meget stramt med. Sjovt nok!).

Iøvrigt kunne jeg forstå, at jeg – som alle andre, der kan finde på at køre Uber – også er typen, der laver sort arbejde og ikke betaler skat. Han var helt komplet uden for rækkevidde på et nærmest hjernevasket niveau. Jeg prøvede at få fokus over på teknologien, men han fortsatte med påstande om, at Taxa har tilbudt nøjagtig, hvad Uber leverer lang tid før Uber, og at man selvfølgelig ikke kan måle, hvor en person er via en app, og derfor skal man have sædefølere. (Det kunne jeg jo ikke sige noget til, eftersom jeg jo ikke vidste noget om teknologi).

Desværre understreger det kun, at dele af taxabranchen er ældgamle inde i deres hoveder og har fingrene så meget i ørerne, mens de råber “LA LA LA” og nægter at kunne lære noget om service og teknologi. Og ja selvfølgelig skal Uber og chauffører betale skat og have forsikringer osv. men nu taler vi om innovation, og det må for Guds skyld ikke drukne i det med skat, som vi jo godt kan blive enige om skal være på plads. Min chauffør blev ved med at sige, at han havde meget forstand på det hele, og det havde jeg ikke og sluttede af med at rulle vinduet ned og aggressivt råbe:  “bliv du bare ved med at køre med de kriminelle, SØDE!” Og nej jeg var ikke særlig tilfreds med den tur, og den måde jeg blev behandlet på. Men jeg har jo desværre ikke muligheden for at anmelde den.

Jeg synes grundlæggende bare, det er en utrolig ærgerlig situation. Jeg ville da ønske, at taxabranchen leverede det bedst mulige produkt fra et brugerperspektiv, og de er faktisk kommet langt med den nye app Moove. Men den attitude, som jeg har oplevet i dele af branchen, er jo decideret livsfarlig i forhold til branchens overlevelse. Og jeg mener, at så længe politikerne (som med det nye krav til sædefølere og taxameter i alle biler) ikke handler fremtidsorienteret, så er det i sidste ende bare en bjørnetjeneste for folk, der endegyldigt står til at miste deres job i den nærmeste fremtid. Det ville da være federe, hvis branchen disruptede sig selv og skabte jobs og løsninger, som passer til fremtiden. Og det synes jeg faktisk hellere, vi skulle hjælpe dem med. Det og meget mere har jeg også skrevet om i Berlingske  klummen “Ti bud på hvordan Danmark bliver en stærk digital nation”.

15.000+ abonnerer allerede på Christianes personlige nyhedsbrev

Vil du også have adgang til gratis insider-fordele, analyser, podcasts og e-bøger om fremtidstendenser og afgørende techtrends?

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

three + 20 =

39 Comments
  • Jeppe storm
    marts 6, 2017

    Det virker lidt søgt og teenage-hysterisk.
    Og hvorfor skulle du ikke kunne klage? Er det Fordi der ikke er et gram fakta i din artikel ?

  • Christiane Vejlø
    marts 6, 2017

    Hej Jeppe
    Du følger vist ikke normalt hvad jeg laver, hvis du tror jeg er useriøs, “teenage-hysterisk” og lyver i min artikel. Jeg beskriver en oplevelse jeg havde i en taxa idag, og jeg kan da godt forstå hvis du synes det lyder langt ude. For det var det også for mig!
    Og jeg siger på ingen måde at jeg ikke KAN klage. Jeg konstaterer blot at jeg ikke kan ANMELDE, fordi det jo netop var en lufthavnstaxi og ikke en Uber bestilt gennem en app, hvor man altid SKAL anmelde.
    Du er meget velkommen til at komme med konstruktivt indspark. Fortælle om din baggrund for at være negativt indstillet overfor min historie. Måske er du selv meget glad for taxa og har mange gode oplevelser du kan fortælle om? Måske arbejder du selv i taxabranchen?

    Bedste hilsner
    Christiane

  • Hanne Klintoe
    marts 7, 2017

    Jeg har været ude for nøjagtigt det samme. Stor hysteri over, jeg syntes det var latterligt, jeg ikke synes jeg kunne fylde en kassevogn. Tvunget ind i kassevogn skulle jeg høre hele vejen til min bopæl i indre København for, jeg ikke skulle længere og det var fandme da også for dårligt, dér, midt i vinternatten. Jeg aner ikke om Uber er svaret. Men jeg er glad for, der er en udfordrer, for desværre er mange danske taxa-chauffører ikke det jeg forstår ved en chauffør. Dog skal det siges, jeg også havde en super god samtale med en Århusiansk taxa-chauffør sidste forår da jeg skulle ud og hente min bil . Han var helt realistisk, sagde det var en forældet måde at drive chauffør-biz og han ikke troede på, taxa-branchen som vi kender den fandtes om 5 år. Og han planlagde derefter.

    • Christiane Vejlø
      marts 7, 2017

      Jamen det eneste fornuftige er da at være realitisk og se hvad man måske selv kan gøre for at passe ind i fremtiden. Det der had mod en ny spiller er bare så forstokket. Det er synd.
      Christiane

      • Hans Nyberg
        marts 7, 2017

        “Had mod en ny spiller”
        Sorry Christiane. Man skulle faktisk tro at du er totalt isoleret og ikke har fulgt med i de sidste måneders totale kollaps af Uber´s så kaldte innovative virkomhed.

        Alt det som vi andre taxichauffører og mange andre mig inklusive har forstået siden vi stiftede bekendtskab med Uber, det går dig totalt forbi.
        Og du skal forestille at være en slags expert i hvad du kalder Digital Kultur.

        Uber´s uetiske, amoraliske og kriminelle virksomhed er nu på vej mod total kollaps.
        I hele europa er Uberpop som vi har i Danmark nu ulovlig taxi virksomhed i samtlige 14 lande hvor de forsøgt sig. De er dømt ulovlig i domstol i 11. Og stoppet helt i 7. Hvorfor tror du det er sådan.

        Hvordan tror du taxichauffører har det med at disse ulovligheder fortsætter i Danmark trods dom i højerste retsindstans.

        https://www.linkedin.com/pulse/dear-uber-please-respect-judgements-high-courts-denmark-hans-nyberg

  • Hanne Klintoe
    marts 7, 2017

    Hov. Stor hysteri over, jeg syntes det var latterligt, jeg skulle fylde en kassevogn. Ja, du forstår. :)

  • Hans Nyberg
    marts 7, 2017

    “kaldte han mig konsekvent og meget nedladende “søde”

    Lidt mærkelig kommentar fra en person der mener sig være internationelt indrigtet.
    Lad mig lige påpege for dig at “søde” er direkte oversatt fra sweatheart som er en meget almindeligt tiltaleform i USA. Det har intet at gøre med nedladenhed.

  • Thomas Wiigh Larsen
    marts 7, 2017

    Vi er efterhånden nået til et punkt hvor vi må erkende at der er personer der under problemer har opfattet hvad ubers svindel nummer er og så er der en mindre gruppe der enten ikke vil se det eller er betalt for at “ikke” se det.

    Jeg vil gerne give dig ret i at der er individer der bestemt ikke skulle betjene en taxa, men dem finder du også i Nordea, Netto eller i Fætter BR.

    Hvor i består det faktuelle i at skærer os alle samme over samme kam.. der er en 10-15% dårlige chauffører ud af de over 5500 der arbejder i døgndrift i København.. hvorfor skal der kun peger fingre er det fordi det vare er så let.. .

    Nu har vi siden den nye taxalov jo på banen hørt fra helt specifikke personer såsom Martin Thornborg og Martin Agerup fra Cepos samt Andres Samuelsen… alle inkl dig har stort set en nøjagtig end fortælling fra en taxa.. sikken et tilfælde at det er næsten ord lydt ens.

    TID der er brancheforening har haft en undercover chauffør inde bag ubers murer og han har afsløret at alt det du skubbet op som top moderne og så fantastisk ikke er andet en snyd og bedrag..

    Han bliver uber driver på falske papirer og vi skiftede bilen han blev godkendt på (der iøvrigt var total skadet) ud med en 12 år gammel Toyota diesel hakker.

    Uber opdagede intet og der var 1 kunde !! 1 kunde der spurgte ind til det.

    Vi skiftede mobilen til 2 andre biler som andre personer kunne kører og SKAT ville aldrig vide hvem der kørte disse ture.

    Alene derfor fik politiets anklagemyndighed alt information og materiale efter vores arbejde var fuldført.

    Mobilen uber stillede tilrådighed var inficeret med trojanske heste til monitorering af chaufførerne gøren både i pirattaxen men også uden for ubers kørsel. Så når den lå hjemme på bordet så var mic og kamera konstant tændt.

    Taxa branchen er så friske på ny teknologi men uber kommer ikke med denne teknologi… De kommer med en platform til skatteundragelse forsikringssvindel og socialt bedrageri….

    Og måske burde du rent faktisk takker Uber for sæde kontakter og kontrol udstyr for det er jo dem der ikke kan følge skats regler eller for den sags skyld landets love… det ses jo tydeligt i alle de lande de operer i….

    At du med din viden og baggrund ikke på få minutters se at uber bla i USA og England udnytter deres chauffører på slave ligende vilkår undre mig. Det er simpel Google arbejde og wupti så har du fakta.

    Senest med Travis live i en uber X bil…

    Hvorfor tager du konsekvens kikkerten for det blinde øje eller er det fordi det er et simpelt bestillings arbejde igen fra uber???

    3100 taxa ture gav jeg i 2016 alle sammen unikke og med størst mulig service ….. sammen med minimum 4900 andre dygtige kollegaer som gjorde nøjagtig det samme som mig……

  • Kurt Jørgensen
    marts 7, 2017

    Christiane nu er jeg selv taxichauffør men dog ikke i København… Så kender da alligevel en del til, hvordan taxierhvervet er derovre…

    Og ja det kan virke mærkeligt at tage en stor taxi. Men det som mange ikke ved, er at det faktisk koster det samme, om det er en storvogn eller en almindelig “lille” taxi man kører med.. Og da vi holder efter tur, er det som regel den chauffør der holder forrest, der har holdt på pladsen i længst tid.

    Og derfor kan det være lidt surt, hvis det er vognen der kom efter en selv, der får den tur man selv skulle have haft.. Men ja det er altid kunden der bestemmer, men bare lige fortælle hvordan det ser ud fra chaufførens side af.. Så allerede her hvor DU i din gode ret, har fravalgt den forreste vogn og chauffør fra. Er der set fra taxichaufførene en lidt sur måde du har valgt din taxi..

    Men ja det er for dårligt, at chaufføren ikke er stået ud og åbnet døren for dig, og især hvis man kan se du er kommet til skade. Jeg vil selv sige, at når jeg holder på en taxiholdeplads, og der kommer en kunde over mod min vogn, når jeg holder som første vogn. Så står jeg da for det meste ud og åbner døren, men jeg gør det ikke når jeg holder længere nede i rækken, for det er jo ikke min tur endnu, og de fleste kunder går også op, og tager den forreste vogn alligevel, når de for at vide at det er min kollegas tur først.. Så lige i denne situation ville jeg måske heller ikke, have stået ud for at åbne døren for dig….

    Og så kommer det næste, nu er det jo ikke en lov, at taxichaufføren skal underholde dig undervejs. Og mange kunder vil faktisk slet ikke snakke med chaufføren. Vi lærer på skolen at som regel når kunden sætter sig på bagsædet, så er det fordi at kunden ikke vil forstyres på turen. Så hvis du selv har sat dig på bagsæddet, kunne det måske være grunden til at chaufføren, ikke snakke med dig under turen.. Jeg plejer normalt selv at sige goddag, eller hilse på en eller anden måde. Og så finder man hurtigt ud af, om kunden vil snakke eller ej. Jeg vil meget gerne snakke med kunderne, men der er faktisk mange der gerne, vil have ro og fred under turen…

    Og så den med at tilbyde både strøm og drikkevarer, her ved jeg ikke hvad du forventer at chaufføren. Du har jo ikke bestilt en limousine med ekstra service, og drikkevarer men en almindelig taxi. Og til de priser vi tjener i dette erhverv, er der ikke råd til at give drikkevarer, have læsestof med osv. (Det er jo meget nemmere for en pirattaxi, der ikke betaler skat, at få penge til dette).

    Og angående det med at anmelde og rate en chauffør, nu er det jo IKKE lovligt at rate en chauffør, så her bryder piratchaufføren også loven. Men bagpå alle rigtige taxier, sidder der en lille grøn nummerplade, og med dette vognnummer skal man bare ringe ind til taxicentralen, og anmelde vognen eller chaufføren hvis der er noget som man er utilfreds med….

    Og med hensyn til konkurrencen imod Uber, ja det ville være fint hvis de nu betalte skat, og ellers fulgte de regler og love der er på området, men det gør de jo langt fra. For så kunne de slet ikke køre til så billige priser, og her skal vi jo lige huske på, at hvis der er travlt, eller der er sket noget i København, jeg så skruer pirattaxierne priser højt op i vejret, og så er de meget dyrere end en rigtig lovlig taxi. Vi har samme takster om der er travlt eller om der er terror, eller dårligt vejr i byen…

    Men jeg håber at du får en god oplevelse, næste gang du tager med en taxi. Men husk nu lige også at skrive, når du oplever en god tur. For det er jo ikke alle de ordentlige chauffører, og alle deres mange 1.000 vis af ture, som er tilfredsstillende som vi høre om. Næ det er altid den enkle dårlig tur, som en kunde lige har haft…

  • Bo Sørensen
    marts 7, 2017

    Sidste kan give tanken:kunde&taxa er travle,kan nok ske,men lidt sjov med kundens tech job ….gir re-mind om meget
    vovet reklame fra Kuca Robotics:den taber I bordtennis….men til VM champ….
    Tror kunden er I den traffic!

  • Søren H. Nicolaisen
    marts 7, 2017

    Hej Christiane

    Jeg synes jeg har en lille kommentar til dit indlæg i denne debat.

    Dette handler nemlig ret meget om psykologi, langt mere end det det umiddelbart ser ud som.

    Når jeg starter med at se din artikel her, så ser jeg med det samme, at du anvender Ubers grafik. Så ved jeg allerede, at du formentlig er forudindfattet i din holdning til de lovlige taxier, og måske hylder de kriminelle.

    Og mon ikke det er sådan, hvis du skal være ærlig.

    Ærlige og kollegiale var de taxichauffører du mødte i lufthavnen i hvert fald, overfor hinanden. Et godt gammelt begreb der hedder kollegaskab, var hvad du mødte, suppleret af endnu et godt gammelt dansk begreb, at man venter i en kø, og ikke snyder hinanden over, ligesom i supermarkedet ved kassen.

    Det kolliderede med dit – iøvrigt fuldstændigt helt legitime krav på, at du som kunde betaler og vælger. Men to kulturer støder sammen her, kundens ret og følelsen af kø og retfærdighed.

    Nu kører i så, efter nogen skærmydsler om hvem der skal åbne og lukke døre. Ja, nogle kunder foretrækker selv at åbne, andre at chaufføren gør det. Igen andre gange når chaufføren ikke ud af bilen, men der kunne han selvfølgelig allerede have stået kunne du indvende. Jo, nu var han jo ikke første vogn, fortæller du selv, så måske derfor.

    Men nu begynder det ømme her.
    Du begynder blot at spørge ind til Uber, i en lovlig taxi. Hvilket svar forventer du egentlig? At han synes at Uber er en superfin ide, og at det bare kører på skinner, eller hvad? Havde du egentlig forventet anden reaktion, end at han tager bladet fra munden?

    Havde det nu været sådan, at Uber havde været et lovligt selskab, så havde der jo ingen konflikt været.

    Havde du nu i stedet spurgt ham om hvad han måske synes om taxi 4×48 (hvis det var en taxi fra et andet selskab du kørte med), tror du så han var faret i flint på samme måde? Næppe.

    Men det er følelser dette her, det er psykologi. Hvordan ville du have det, hvis jeg spurgte dig ind til indbrudstyve, og mente at det måtte være folks eget problem, hvis de havde for mange ting i deres huse, eller at de ikke havde en ordentlig alarm, og at du godt kunne forstå dem der købte hælervarer, fordi alt det elektroniske dims er alt for dyrt. Tænk nu, hvis du lige selv havde haft indbrud, samme dag? Hvordan ville du føle, hvis en eller anden begyndte at ville vide hvad du mente om indbrudstyve – lige netop DEN dag? Tror du ikke du selv ville finde sprogets værste gloser frem. Det tror jeg.
    Taxichaufføren du kørte med har indbrud i sin forretning hver eneste dag. Han kan måske ikke længere betale sine regninger, fordi en kriminel virksomhed uden tilladelse begynder at stjæle hans levebrød. Det er virkeligheden.
    Når man samtidig oplever, at politiet ikke griber ind overfor denne kriminalitet, og bare måned efter måned mærker hvordan de kriminelle taxier stjæler mere og mere af hans omsætning, i fuldkommen ulige konkurrence, så bliver man vred.
    Og nu sidder du der, som du siger, oprigtigt interesseret i at høre hvad han mener om Uber, og det får du så at vide.
    Jeg, og mine kolleger mener at Uber er en flot tyveknægte der stjæler vores arbejde fra os, bryder landets love osv. Ja, så kunne du jo indvende, at han bare selv kunne begynde at køre for Uber. Jo, nu er der bare det ved det, at vi stadig er nogle tilbage herhjemme, der har det forhold til lov og ret, at den tager man ikke bare i egen hånd, og skider på.

    Så netop fordi han sidder i sin taxi, netop fordi han opfylder alle de krav som loven nu engang kræver, så viser det, at han i bund og grund er en ærlig mand, der bare passer sit job. Og nu vil du så høre om uber, fordi du oprigtigt er interesseret. Skal han sidde endnu engang og forsvare, at han bare gerne vil passe sit arbejde på lovlig vis, og ser en retsstat der ikke gælder for ham?

    Så jeg er fuldkommen enig med chaufføren, men når det kommer til kundeoplevelsen, så burde han nok have sagt stille og roligt til dig, at den debat gad han ikke tage med dig, for det tjener sikkert næppe noget fornuftigt formål. For når du kommer hjem, så sætter du dig til tasterne , og finder ubers grafik frem, og sætter dig til at svine en hel branche til. Det var jo DET der var din dagsorden, ikke også?

    SE nu på de mange løgne fra Uber, se på, hvordan deres greyball-teknologi gøtr, at de flygter fra deres fjender, politiet. Hvorfor tror du det er sådan. Hvorfor skal man ikke bare indrette sig efter de love der gælder? Hvorfor ikke bare lade de kriminelle blive straffet? Skal vi ikke bevare respekten for den danske retsstat længere, eller er det hele ligemeget?

  • Kære Christiane

    Jeg kunne aldrig drømme om at dømme alle bloggere på baggrund af en enkel “blog”, sådan som du gør. Fordi én blogger er købt og betalt af selskab, kalder jeg ikke alle bloggere for korrupte, og mange bloggere er endda sponseret, så den tanke er ikke så langt væk… de glemmer blot at skilte med det… men fordi en er uetisk, er alle ikke uetiske.

    Når det er sagt, så har du faktisk ret til at vælge hvilken vogn du vil tage ude i lufthavnen (og i øvrigt også på andre holdepladser). Det siger loven. Der er dog en kultur blandt chaufførerne om at første vogn skal have turen. Det er dog min helt klare opfattelse, at afvigelser respekteres uden brok. Jeg vælger altid mit eget selskab – OK, jeg er måske genkendt, men mange venner og kunder, gør det samme, og uden problemer.

    At chaufføren reagerer skarpt på spørgsmål om Uber, siger noget om temperaturen blandt de kørende, der skal finde sig i at Ubers ulovligheder, bogstavelig talt, hiver penge op af lommen på dem hver dag, fordi Uber konkurrere på ulige vilkår.

    Du har fuldstændig ret i at, når man tager en gadetur, kan man ikke “rate”… heller ikke i en Uber, hvor du også ville være nødt til at bestille via Appen, både for at kunne betale og for at rate.

    Havde du bestilt anvendt en af taxibranchens App til at bestille med, havde du både kunne betale og rate din tur – ganske som i Ubers App… i øvrigt noget du har kunne gøre længe før Uber kom til Danmark.

    Havde du anvendt taxi.eu, ville du endda kunne betale med App’en, selv om det var en gadetur… og uanset hvilket selskab du har kørt med, så har alle taxiselskaber et 24/7-Call center (lovkrav), hvor du kan ringe op og klage. Kørselsvægring kan betyde udelukkelse fra kørsel i lufthavnen, men der kræver naturligvis at der klages…

    Der er absolut ikke modstand mod nymodens teknologi i den danske Taxibranche. Den er gået foran siden 80’erne både med brug af GPS, digitale taximetre, avanceret betaling, kontokørsel, automatiserede bestillinger… og App allerede i 2010… og vi er stadig foran, men har været hæmmet af lovgivningen i en række faciliteter i fx bestillingerne. Fx forbyder lovens os at tage no-show gebyr, hvis kunden ikke er der, når vi kommer frem, Price Surge, hvor vi kunne tredoble prisen i regnvejr, sådan som Uber gør, lige som at vi ikke må anvende køretøjer, der ikke er godkendt til erhvervsmæssig personbefordring osv.

    Du bør kontakte det selskab, du kørte med og klage over din oplevelse omkring hhv Kørselsvægring og dårlig opførsel i bilen. Vi har klare regler og handler noget mere resolut, end at lade chaufføren falde med 1/10-del stjerne…

  • Skrotbiler
    marts 9, 2017

    Jeg har været ude for nøjagtigt det samme. Stor hysteri over, jeg syntes det var latterligt, jeg ikke synes jeg kunne fylde en kassevogn. Tvunget ind i kassevogn skulle jeg høre hele vejen til min bopæl i indre København for, jeg ikke skulle længere og det var fandme da også for dårligt, dér, midt i vinternatten. Jeg aner ikke om Uber er svaret.

  • skrotbil
    marts 9, 2017

    Nu har vi siden den nye taxalov jo på banen hørt fra helt specifikke personer såsom Martin Thornborg og Martin Agerup fra Cepos samt Andres Samuelsen… alle inkl dig har stort set en nøjagtig end fortælling fra en taxa.. sikken et tilfælde at det er næsten ord lydt ens.

  • skrotbiler
    marts 9, 2017

    Du har fuldstændig ret i at, når man tager en gadetur, kan man ikke “rate”… heller ikke i en Uber, hvor du også ville være nødt til at bestille via Appen, både for at kunne betale og for at rate.

  • Skrot min bil
    marts 9, 2017

    Havde du anvendt taxi.eu, ville du endda kunne betale med App’en, selv om det var en gadetur… og uanset hvilket selskab du har kørt med, så har alle taxiselskaber et 24/7-Call center (lovkrav), hvor du kan ringe op og klage. Kørselsvægring kan betyde udelukkelse fra kørsel i lufthavnen, men der kræver naturligvis at der klages…
    http://skrotpriser.com

  • Peter Nordic
    marts 10, 2017

    Disse kommentarer lyder som en branches dødskramper, hvilket naturligvis er smerteligt. Men sagen er, at bilens teknologiske udvikling bevæger sig i stormskridt imod, at vi inden for en overskuelig årrække slipper for at aktivt føre bilen. Vi skal blot angive hvor vi hen og har ikke brug for et menneske som chauffør. Et yderst realistisk bud er, at inden for 10 år vil de første niveau 5 (fuldt automatiseret) selvkørende biler komme på markedet. Og for de fleste som bruger bilen til, at komme fra A til B, vil det ikke give mening at eje en sådan bil, for det vil blive muligt at leje bilen til de enkelte ture. Som en taxi, bare uden chauffør..

  • Skrotpræmie
    april 22, 2017

    Det virker lidt søgt og teenage-hysterisk :)
    Mange tak :)

  • Sælg din bil
    maj 2, 2017

    Du har fuldstændig ret.

  • Skrotpriser
    maj 2, 2017

    Du har fuldstændig ret.

  • Skrot din bil
    maj 2, 2017

    Det virker lidt søgt og teenage-hysterisk..
    Mange tak

  • Bil skrotpræmie
    juni 17, 2017

    Tak for deling

  • Skrotbiler
    oktober 3, 2017

    Tak for deling

  • Skrotpræmie
    oktober 3, 2017

    Thanks for sharing

  • Skrotpræmie bil
    oktober 30, 2017

    Tak for deling det lyder spænde

  • Skrotpræmie
    oktober 30, 2017

    Tak for god deling

  • Skrotbil
    oktober 30, 2017

    Tak for deling

  • Skrotbiler
    november 1, 2017

    Tak for deling

  • Skrotbil
    november 1, 2017

    Thanks for sharing

  • Skrotbil
    november 1, 2017

    skrotpræmie bil i danmark

  • Skrotbil
    november 1, 2017

    Tak for deling

  • Skrotbil
    november 1, 2017

    Danmarks bedste skrotpræmie på skrotbil

  • Skrotpræmie
    november 16, 2017

    FÅ OP TİL 100.000 KR.
    FOR DİN BİL

    Vi Køber alle slags biler, uanset alder og stand. Skal du have solgt din bil her og nu, vil vi gerne give et uforpligtende bud. Ring eller udfyld vores formular det er helt GRATIS at få et tilbud.
    HØJ SKROTPRÆMIE
    FOR DIN BIL

    Vi modtager alle slags biler: Personbiler, Varebiler, Skrotbiler , Skadede og defekte biler, 4×4-hjuls, Biler uden afgift, ATV’er Leasingbiler Motorcykler mv. http://www.skrotpriser.com Danmarks Højeste Skrotpræmie 2017

  • skrotbil
    december 16, 2019

    GRATIS AFHENTNING – KONTANT AFREGNING – KØB AF ALLE SLAGS BILER
    Hos Skrotbil er vi stolte over at kunne give dig Danmarks højeste skrotpræmie på din skrotbil.

    Vi har gjort det nemt for dig at skrotte din bil, så du slipper for lange og besværlige processer – med andre ord har vi nøje planlagt det hele for dig, hvis du ønsker at skrotte bilen. Faktisk kan du få helt op til 100.000 kr. kontant i skrotpræmie for din bil. Det er helt uforpligtende at indhente et bud på en skrotpræmie på din bil.

    Alt du skal gøre, er at ringe til os på 22 85 40 43 eller udfylde kontaktformularen her på siden – så vil vi hurtigt vende tilbage med et overslag over skrotpræmien på netop din bil.
    https://skrotbil.net/

  • skrotbil
    december 16, 2019

    Vi Køber alle slags biler, uanset alder og stand. Skal du have solgt din bil her og nu, vil vi gerne give et uforpligtende bud. Ring eller udfyld vores formular det er helt GRATIS at få et tilbud.

    Har du prøvet de store portaler: Bilbasen, Biltorvet, DBA, Accept Auto o.s.v.. og ikke fået solgt din bil, så PRØV os. Er der i forvejen et lån i bilen, er det ikke noget problem idet vi sørger for at guide dig med at indfri lånet når bilen handles. Transport af bilen fra hele landet sørger vi for. Du kan også selv levere den hos Os.
    http://skrotbilonline.dk/

  • Bilsalg
    januar 4, 2020

    +45 29 17 35 75

    info@hurtigbilsalg.net

    Geminivej 33
    2670 Greve

    FORSIDE
    YDELSER
    RING HER (PÅ TLF)
    OM OS
    KONTAKT OS
    +45 29 17 35 75
    HURTIG BILSALG KØBER ALLE SLAGS BILER
    Vi køber biler med værdi op til 500.00 DKK. Rigtig mange danskere vælger vores løsning, da du kan komme af med bilen på under 24 timer og blive markant rigere – Slip for hovedpinen.
    SÆLG DIN BIL NU
    ;
    Ring på 29 17 35 75 eller brug kontaktformularen forneden
    BLIV KONTAKTET

    Fleksibel løsning
    Hurtigbilsalg.net er den hurtigste løsning til dig der vil sælge din bil. Mærke, model, årgang mm har ingen betydning! Hurtigbilsalg.net køber nemlig alle slag biler og afregner pris med det samme.

    Nemt, hurtigt og sikkert
    Du bestemmer hvordan! Mobilepay, overførsel eller kontant betaling. Det eneste du skal gøre er at udfylde formularen her på hjemmesiden, så kontakter vi dig inden for 24 timer, eller du kan også vælge at ringe på tlf. nr: 29 17 35 75 som vil være til rådighed i 24 timer.

    God pris for din bil
    Hurtigbilsalg køber biler op til en værdi af 500.000 DKK. Du får dem selvølgelig også udbetalt på dagen og vi afregner på stedet. Vi er derfor den perfekte løsning, hvis din bil driller og du er blevet træt af den. Eller hvis du ikke kan få den solgt på andre platforme.
    Hurtig bilsalg har mere end 6 års erfaring med salg af biler
    Vi har mere end 6 års erfaring med bilsalg. Vi er derfor den helt rette partner, når du skal af med din bil. Hvad enten det er den nyeste Audi eller en lidt ældre model, så kan vi give et knivskarpt tilbud indenfor 24 timer. Vi har hjulpet med end 600 bilejere allerede, skal du være den næste? Kontakt os for et knivskarpt tilbud omkring din bil. Vi har nærmest døgnåbent og har også en weekend service. Ring til os på 29 17 35 75. Vi er autoriserede og har faste samarbejdspartner, så selv hvis du tror din bil ingen værdi har, kan det være du kan få en god sjat for din bil. Så ring til os hurtigst muligt eller brug kontaktformularen og send os en besked. Vi svarer oftest indenfor 12 timer.

    SÆLG DIN BIL

    Send os en besked gennem kontakforumlaren

    15 + 1 =
    SEND BESKED
    SÆLG DIN BIL MED HURTIG BILSALG
    BILSALG HER
    Ofte Stillede Spørgsmål
    Hvordan foregår hele proceduren?
    Det er meget nemt og intuitivt at sælge sin bil. Du kan enten gøre det via vores formular her på siden, eller på telefonen. Ring blot på telefon: 29 17 35 75. Efter du har taget kontakt så giver vi et knivskarpt tilbud.
    Hvordan håndteres betalingen?
    Kan vi aftale en tid efter 16?

  • sælg din bil
    januar 9, 2020

    Sælg din bil

  • Skrotpræmie bil
    januar 9, 2020

    Skrotpræmie for alle skrotbil og brugtbil

  • Skrotbil Valby
    september 15, 2020

    Hos Skrotbil Valby sørger vi for, at skrotningsprocessen er så glat og problemfri som muligt, så du kan koncentrere dig om det vigtige valg af din næste bil.