Har du set at store mediehistorier ofte er først på Twitter og derefter spreder sig til traditionelle medier og Facebook? Har du lagt mærke til at virksomheder som er på Twitter generelt er bedre til social media strategi? Har du også hørt om folk som får både viden og jobs gennem Twitter? Elektronista’s Twitter Workshop ruster dig og din virksomhed til en god start på Twitter.  

Twitter kan hjælpe med at løfte din virksomheds brand, fremhæve dygtige individer, skabe relationer til interessenter, skabe opmærksomhed omkring produkter og services og så kan Twitter hjælpe både dig og din virksomhed til at blive klogere, mere innovativ og til at udvikle bedre netværk.

Twitter er verdens andet største sociale netværk og lige nu oplever Twitter i Danmark stor vækst. Digital trendanalytiker, social media rådgiver og Elektronista Direktør Christiane Vejlø guider gennem denne 3 timers workshop små og større brands og virksomheder til det fulde udbytte af Twitter-mediet.   For mere information og priser ring på +45 31 20 20 21 eller skriv en mail til cv@elektronista.dk

Book en 3 timers Twitter-workshop hvor I blandt andet får best practice viden om:

At finde virksomhedens Twitterstemme: Hvordan er din virksomheds personlighed på twitter?

At dele:  Hvor meget og hvad skal du dele på Twitter? Virksomheders største udfordringer på sociale medier er ofte at identificere indhold som kan deles.

At lytte: Hvordan lytter du og hvem skal du lytte til? Hvordan bruger din virksomhed Twitter til inspiration, innovation og konkurrentovervågning?

At forstå: Hvad betyder RT, DM og handle? Gennemgang af typisk brugt Twitterslang.

At spørge: Hvor opsøgende skal din virksomhed være? Og hvordan kan du bruge spørgsmål strategisk?

At svare: Skal virksomheden altid svare, hvordan skal man svare og hvad gør du når nogen kritiserer virksomheden?

At skabe værdi:  Hvordan sørger du for at virksomhedens followers får værdi og bliver ved med at være followers?

At organisere:  Hvordan skal Twitter integreres i virksomhedens organisation og kommunikationsstrategi?

Twitter er et vigtigt og og efterhånden uundværligt værktøj for alle som arbejder med kommunikation.  Twitter forbinder virksomheder, organisationer og enkeltpersoner med interessenter i realtid. Er din virksomhed rustet til et medielandskab hvor Twitter er dagsordensættende?

Hvem henvender Twitterkurset sig til?

Kurset henvender sig til alle der ønsker at gøre Twitter til en større del af virksomhedens kommunikations- og markedsføringsindsats. Enkeltmandsvirksomheder som arbejder med personlig branding. Større virksomheder som mangler inspiration til at komme igang. Kurset er for profiler i marketing-, PR, kommunikation, og social media management.

For mere information og priser ring på +45 31 20 20 21 eller skriv en mail til cv@elektronista.dk

Del dine tanker?

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

17 − six =

3 Comments
  • Charlotte Aakerlund
    januar 25, 2013

    Kære Electronista,
    jeg vil rigtig gerne høre hvad det koster med et tre timers workshop, og hvad vi som a-kasse kan bruge twitter til. Ser frem til at høre fra dig.
    Venlig hilsen

    Charlotte Aakerlund, DSA – Danske Sundhedsorganisationers a-kasse

  • Steen Heinsen
    november 29, 2013

    Hej
    Jeg vil gerne vide, hvad et Twitter kursus koster
    og hvornår det afholdes.
    Jeg vil bruge det til min sko webshop
    Limon.dk

    vh/Steen

  • June
    maj 2, 2014

    Findes der ikke noget for privatpersoner? En walkthrough? Jeg går død hvis jeg skal læse helt vildt meget teori.

    Mvh June